• 01Firemní identita - Myšlenka. Značka. Úspěch.

    • Na úplném prvopočátku v podnikání bychom si měli uvědomit hodnoty a vize k čemu podnik povede.
    • Hodnoty v podniku (podnikání), nám dodávají sílu a víru jít v před a dále se rozvíjet.
    • Motivují nás k uskutečňování nových myšlenek a dávají nám možnost vyniknout.

    02K čemu slouží firemní identita?

    • Firemní identita je vnější vystupování firmy k okolí a zákazníkům, koncept jednotlivých prvků vizuální prezentace společnosti. Firemní identita je nezbytnou součástí každé úspěšné firmy. Představuje důležitý nástroj při budování silné a nezaměnitelné značky.
    • Firemní identita představuje kulturu, styl, principy a tradice, které firma vyznává a prezentuje se s ní před klienty nebo na veřejnosti. Ucelená corporate identity vás zviditelní.
    • Pamatujte - o kom se neví, jako by nebyl.

    03Obsah firemní identity

    • Jednotlivý vizuální styl
    • Logo
    • Firemní tiskoviny (hlavičkové papíry, obálky, vizitky)
    • Propagační tiskoviny (letáky, brožury, katalogy)
    • Malá architektura (nástěnky, navigační systém v areálu firmy)
    • Webové stránky
    • Firemní videoprezentace


    04Financování firemní identity

    • Podnikatel či firma může financovat svou činnost buď z vlastních nebo cizích zdrojů. Mezi nejčastěji využívané cizí zdroje pak patří bankovní úvěry nebo finanční leasing.
    • Naše firma (jako jediná) je schopná zajistit financování projektu pomocí finančního leasingu.